piątek, 19 października 2012

Orange

Oh God. Trochę się zadłużyłam w pisaniu. Nie było mnie tu prawie cały miesiąc, ale teraz strasznie trudno znaleźć mi na to wszystko czas ;/ Tak więc dzisiaj powracam do was z nową stylizacją, lecz niestety zdjęcia robiłam sama i nie są za najlepszej jakości + moje mistrzowskie tło, ale może przeżyjecie. Wgl to wątpię czy ktokolwiek jeszcze wchodzi na tego bloga.






szalik - sh
sweter - nie pamiętam (np)
spodenki - H&M
rajstopy - Gatta
Buty - Zara

Ehh powinnam dodać jeszcze jakieś dodatki, ale zdjęcia robiłam tuż przed wyjściem do szkoły, więc czasu nie miałam. 
I jak?

9 komentarzy:

  1. ja jestem zajebista i wchodzę :>
    lubiem twój szaliczek kocie ;+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocie już myślałam że ktoś normalny skomentował

      Usuń
  2. Nie za wiele widać, ale masz bardzo ładne buty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem ze mało widać. Postaram sie zrobic zdjęcia tej stylizacji normalnie

      Usuń
  3. buty i spodenki ;d

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ; 3
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cie do Liebster Blog Awards :)
    Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry blog :) Zapraszam na mój o tematyce zdrowego odżywiania i odchudzania - http://jakchudnacszybko.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog , zapraszam do mnie : >
    www.blondmalutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń