niedziela, 23 września 2012

The new chic

Już dzisiaj pierwszy dzień jesieni? Jak się z tym czujecie? Ja bardzo lubię jesień choć jest zimno no i marzy mi się taka jesienna sesja (Olu szykuj się, ale najpierw wyzdrowiej). No właśnie - jeśli chodzi o jakąś nową stylizację to czekam aż moja przyjaciółka wyzdrowieje i będzie mogła mi zrobić zdjęcia :). I przepraszam, że rzadko piszę, ale wiecie -szkoła, mamy mnóstwo nauki i trudno mi znaleźć czas na to wszystko:) A oto kolejna stylizacja z polyvore, która nie jest typowo jesienna, ale czemu jesień nie może być różowa?


The new chick

The new chick przez myinspirions z wykorzystaniem nixon



P.S. przypominam o zakładce "Zapraszam na...". Jeśli chcecie tam trafić to napiszcie w   komentarzu.
I jeszcze chciałam podziękować wszystkim osobom, które komentują oraz weszły na bloga,          już ponad 250 wejść! ^^

5 komentarzy:

  1. Świetnie dobrane dodatki! i fajny blog
    obserwuję cie i zapraszam do mnie :)


    http://demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. łuhuhu szyyykuję się :) poczekajmy na więcej pomarańczowych liści JUŻ MAM WIZJĘ.

    Pozdrawiam Ja :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Piękna.. :3 wpadniesz do mn?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, gdyby jesień była różowa to wszystkim nam z pewnością byłoby weselej. Stylizacja bardzo ładna, przygarnęłabym do szafy takie spodenki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń